8.2. Modul de lucru
- Etapa 1 – Distribuirea formularelor de chestionare
8.2.1. Formularele ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare continuă” (Anexa nr. 1) se distribuie pacienților de către personalul desemnat să asigure internarea paciențolor, în momentul internării acestora, pentru fiecare episod de internare continuă, ocazie cu care se întocmește și F.O.C.G. În situația în care se realizează un transfer al pacientului între secții care furnizează îngrijiri de același tip, nu se deschide o nouă F.O.C.G. În situația în care se realizează un transfer al pacientului între secții care furnizează îngrijiri de tip diferit (din secții/compartimente de îngrijiri acute în secții/compartimente de îngrijiri cronice sau de recuperare și invers), se deschide o nouă F.O.C.G. iar pacienților transferați li se distribuie un nou ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare continuă”pe support de hartie sau accesare luink completare chestionar. Cu ocazia distribuirii chestionarelor, personalul desemnat să asigure internarea pacienților recomandă fiecăruia dintre pacienți să completeze respectivele formulare, de regulă, în dimineaţa zilei în care aceștia vor fi externați și să le depună în cutia poştală a pacientului dedicată acestor chestionare, dispusă pe holul secţiei medicale în care acesta a fost internat în regim de spitalizare continuă,sau să completeze chestionarul acesând link-ul trimis pe telefon.
8.2.2. Formularele ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare de zi” (Anexa nr. 2) se distribuie pacienților de către personalul desemnat să asigure internarea pacienților, în momentul internării fiecăruia dintre pacienții care beneficiază de servicii medicale în regim de spitalizare de zi, ocazie cu care se întocmește și F.S.Z. Cu ocazia distribuirii chestionarelor, personalul desemnat să asigure internarea pacienților, recomandă fiecăruia dintre pacienți să completeze respectivele formulare, de regulă, înainte ca sau să completeze chestionarul acesând link-ul trimis pe telefon, aceștia să fi externați și să le depună în cutia poştală a pacientului dedicată acestor chestionare, dispusă pe holul secţiei medicale în care acesta a fost internat în regim de spitalizare zi a pacientului.
8.2.3. Formularele ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale în Ambulatoriu” (Anexa nr. 3) se pun la dispoziție de către personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul cabinetelor Ambulatoriului integrat al spitalului, imediat după efectuarea consulturilor de specialitate. Cu ocazia distribuirii chestionarelor, personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul cabinetelor Ambulatoriului integrat al spitalului precizează fiecăruia dintre pacienți că după completarea respectivelor formulare acestea se vor depune în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul Ambulatoriului integrat al spitalului. sau să completeze chestionarul acesând link-ul trimis pe telefon.
8.2.4. Formularele de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de analize medicale” (Anexa nr. 4), formularele de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de radiologie și imagistică medicală” (Anexa nr. 5) și formularele de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale și de îngrijire în B.F.T. ” (Anexa nr. 6), se pun la dispoziție de către personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul laboratorului de analize medicale/laboratorului de radiologie și imagistică medicală, respectiv din B.F.T, după caz, la momentul efectuării investigațiilor și / sau tratamentului/îngrijirilor de specialitate. Cu ocazia distribuirii chestionarelor, personalul medical care prestează servicii medicale în cadrul în cadrul laboratorului de analize medicale/laboratorului de radiologie și imagistică medicală, respectiv din B.F.T, după caz, precizează fiecăruia dintre pacienți că după completarea respectivelor formulare acestea se vor depune în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul respectivei structuri medicale, sau să completeze chestionarul acesând link-ul trimis pe telefon.
8.2.5. Toate tipurile de formulare de chestionare de evaluare a satisfacției pacientului (Anexele 1- 6) se vor posta și pe web-situl spitalului, menționându-se în dreptul acestora modalitatea de completare și transmitere a acestora on-line sau prin depunere în cutiile poștale dedicate acestui scop, instalate la nivelul diferitelor structuri medicale din cadrul spitalului.
- Etapa 2 – Completarea chestionarelor
8.2.6. Modelele formularelor chestionarelor de satisfacţie a pacienţilor care fac obiectul prezentei P.O. vor fi întocmite de către personalul B.M.C.S.S. astfel încât să se asigure anonimatul pacientului. Actualizarea respectivelor formulare se realizează de către personalul B.M.C.S.S. ori de câte ori se consideră necesar, în raport cu obiectivele urmărite și avute în vedere de către conducerea spitalului, context în care întrebările din respectivele chestionare vor fi adaptate/modificate să răspundă anumitor teme de interes.
8.2.7. Completarea chestionarelor de către fiecare dintre pacienții spitalului este benevolă.
8.2.8. Pentru a se asigura posibilitatea completării chestionarelor de satisfacţie a pacienţilor care fac obiectul prezentei P.O., acestea vor fi accesibile şi pe pagina de internet a spitalului (în format editabil și pdf.), putând fi descărcate și completate electronic sau olograf (de mână) de către pacienții spitalului în orice moment al spitalizării sau ulterior acesteia. În această situaţie, transmiterea/depunerea acestor formulare completate de chestionare de către pacienţi este posibilă (la alegerea acestora), prin utilizarea uneia dintre următoarele modalităţi:
- Transmiterea acestora, în format (word.) sau (pdf.) pe adresa de email a secretariatului spitalului (spludus@gmail.com);
- Transmiterea acestora prin serviciul poştal, pe adresa spitalului (Adresa: Luduș, Județul Mureș, B-dul 1 Decembrie 1918, Nr. 20);
- Depunerea formularelor de chestionare completate, personal de către pacienţi, într-una din cutiile poştale din cadrul spitalului destinate acestui scop.
- Completare si transmitrea lor prin SMS.
8.2.9. De asemenea, în situația pierderii sau deteriorării formularelor de chestionare primite, pacienții au dreptul să solicite personalului personalului medical care prestează servicii medicale în cadrul structurilor medicale ale spitalului, distribuirea unui nou formular de chestionar corespunzător tipului de servicii medicale pe care le-au accesat.
- Etapa 3 – Depunerea formularelor de chestionare
8.2.10. Depunerea formularelor ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților – internare continuă” (Anexa nr. 1) se face de către fiecare pacient care este internat în regim de spitalizare continuă, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul secţiei medicale în care acesta a fost internat în regim de spitalizare continuă. Respectivele cutii poştale sunt inscripţionate cu o etichetă pe care este înscris: „Colectare chestionare de evaluare a satisfacţiei pacienților”.
8.2.11. Depunerea formularelor ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților ” (Anexa nr. 2) se face de către fiecare pacient care este internat în regim de spitalizare de zi, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul secţiei medicale în care este încadrat medicul curant care a decis internarea în regim de spitalizare de zi a pacientului. Respectivele cutii poştale sunt inscripţionate cu o etichetă pe care este înscris: „Colectare chestionare de evaluare a satisfacţiei pacienților ”.
8.2.12. Depunerea formularelor ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale în Ambulatoriu” (Anexa nr. 3) se face de către fiecare pacient care a accesat servicii medicale ambulatorii, după completarea acestora, în cutiile poştale ale pacientului dispuse pe holul Ambulatoriului integrat al spitalului. Respectivele cutii poştale sunt inscripţionate cu o etichetă pe care este înscris: „Colectare chestionare de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale în Ambulatoriu”.
8.2.13. Depunerea formularelor de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de analize medicale” (Anexa nr. 4) se face de către fiecare pacient care a accesat servicii medicale, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispuse pe holul laboratorul de analize medicale al spitalului. Respectiva cutie poştală este inscripţionată cu o etichetă pe care este înscris: „Colectare chestionare de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de analize medicale”
8.2.14. Depunerea formularelor de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de radiologie și imagistică medicală” (Anexa nr. 5) se face de către fiecare pacient care a accesat servicii medicale, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul laboratorul de radiologie și imagistică medicală al spitalului. Respectiva cutie poştală este inscripţionată cu o etichetă pe care este înscris: „Colectare chestionare de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii paraclinice în laboratorul de radiologie și imagistică medicală”
8.2.15. Depunerea formularelor de ”Chestionar de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale și de îngrijire în B.F.T. ” (Anexa nr. 6), se face de către fiecare pacient care a accesat servicii medicale, după completarea acestora, în cutia poştală a pacientului dispusă pe holul B.F.T. Respectiva cutie poştală este inscripţionată cu o etichetă pe care este înscris: „Colectare chestionare de evaluare a satisfacţiei pacienților pentru servicii medicale și de îngrijire în B.F.T.”
Modele noi valabile de la 01.08.2024
Chestionar privind satisfactia pacientului din Sectiile spitalului: aici si aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Ambulatoriul de Specialitate: aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Laboratorul de Radiologie si Imagistica Medicala: aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Laboratorul de Analize Medicale: aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Fizioterapie si Recuperare Medicala : aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Compartiment Primiri Urgente : aici
Modele vechi valabile pana la 01.08.2024
Chestionar privind satisfactia pacientului din Sectiile spitalului: aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Ambulatoriul de Specialitate: aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Laboratorul de Radiologie si Imagistica Medicala: aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Laboratorul de Analize Medicale: aici
Chestionar privind satisfactia pacientului din Fizioterapie si Recuperare Medicala : aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe anul 2021 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe anul 2022 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe anul 2023 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe luna ianuarie 2024 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe luna februarie 2024 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe luna martie 2024 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe luna aprilie 2024 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe luna mai 2024 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe luna iunie 2024 – aici
Raport analiza chestionare privind satisfactia pacientului pe luna iulie 2024 – aici